Το Snapchat έχει γίνει εργαλείο δημιουργίας περιεχομένου για χρήστες Instagram και Twitter

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι το Snapchat σταμάτησε να έχει πολιτισμική σημασία όταν η Kylie Jenner το κήρυξε νεκρό και η Rihanna το απέκλεισε. Αυτό το περασμένο Σαββατοκύριακο, ωστόσο, φάνηκε ότι ο καθένας ξαναφόρτωσε, άνοιξε ξανά ή δοκίμαζε το Snapchat για πρώτη φορά εδώ και χρόνια. Η αιτία ήταν δύο νέα φίλτρα Snapchat, τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να δουν τις εκδόσεις που ανταλλάσσονται με το φύλο, προσθέτοντας παραδοσιακά αρσενικά χαρακτηριστικά (γενειάδα και κοντά μαλλιά) ή γυναικεία χαρακτηριστικά (μακιγιάζ, μακριά μαλλιά και μαλακότερη χροιά).

Τα φίλτρα γρήγορα εξαπλώθηκαν παντού έξω από το Snapchat. Οι τροποποιημένες σέλφι εμφανίστηκαν σε όλο το Twitter, Instagram Stories, ακόμα και στο Facebook. Ήταν αμέσως σαφές ότι η συμμετοχή στη διασκεδαστική online τάση αυτό το Σαββατοκύριακο σήμαινε τη λήψη του Snapchat για λίγα λεπτά, περνώντας από τη διαδικασία της επιστροφής σε έναν ξεχασμένο λογαριασμό και την δημιουργία μερικών σέλφι που μοιράστηκαν με φίλους - στο Snapchat ή και αλλού.

Οι Ιστορίες του Instagram έχουν τραβήξει πολλούς ανθρώπους μακριά από το Snapchat, αλλά υπάρχει κάτι που το Snapchat συνεχίζει να κάνει για να τραβήξει πίσω τους ανθρώπους: προσφέρουν ιδιαίτερα δημιουργικά φίλτρα. Το Snapchat είναι καλύτερο ως πλατφόρμα δημιουργίας περιεχομένου και οι χρήστες το χρησιμοποιούν κατάλληλα ως εργαλείο για να κάνει συναρπαστικές φωτογραφίες που μπορούν να μοιραστούν αλλού. Το ίδιο συνέβη πρόσφατα με το φίλτρο μωρού Snapchat, όταν οι χρήστες δημοσίευσαν φωτογραφίες χρησιμοποιώντας το φίλτρο σε όλο το Twitter.

Το Snapchat έχει πηδήσει στις καθημερινές κατατάξεις κατεβάσματος από τότε που τα φίλτρα ανταλλαγής φύλου έφυγαν ως τάση, σύμφωνα με την εταιρία web analytics Similar Web. Διασημότητες όπως η Miley Cyrus και η Sarah Silverman μοιράστηκαν τις φωτογραφίες Snapchat τους στο Twitter και το Instagram, αντίστοιχα. Συχνά, οι χρήστες που δημοσιεύουν τις φιλτραρισμένες σελφι τους θα γράψουν ότι είναι μόνο Snapchat για να δημοσιεύσουν τις φωτογραφίες τους αλλού. Όπως ο δημιουργός του YouTube, Roly West, tweeted, "Μου αρέσει το Snapchat που βγαίνει με αυτά τα νέα φίλτρα προσώπου φύλου / μωρού και όλοι το κατεβάζουν πάλι για να ανεβάσουν τις φωτογραφίες στο Instagram".

Ενώ η ανάπτυξή του έχει καθυστερήσει, το Snapchat δεν είναι σε καμία περίπτωση νεκρό. Το Snap βασίζεται σε στιγμές όπως αυτές για να κάνουν τους χρήστες να χρησιμοποιούν την εφαρμογή τους, αντί για τα σχεδόν ίδια χαρακτηριστικά που προσφέρονται σε κάθε Facebook. Το ερώτημα που παραμένει είναι πόσο καιρό θα παραμείνουν οι άνθρωποι μετά από ένα νέο φίλτρο που τους ξαναφέρνει πίσω. Είναι ασαφές αν οι άνθρωποι ξοδεύουν χρόνο στο Snapchat όταν συνδεθούν ξανά ή απλώς χρησιμοποιούν τα φίλτρα για να πάρουν μόνοι τους, να σώσουν αυτές τις εικόνες και να φύγουν .

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι χρήστες ενδέχεται να θέλουν να μοιραστούν τις φωτογραφίες τους με το Instagram αντί για το Snapchat. Η πλατφόρμα του Facebook είναι πολύ πιο ευχάριστη στη χρήση και πιο εύκολη στην πλοήγηση και καθιστά απλούστερο τον σεβασμό των φίλων, των επιρροών και των διασημοτήτων. Είναι πιθανό ότι τα άτομα που γνωρίζετε χρησιμοποιούν το Instagram πολύ πιο συχνά από το Snapchat. Ο αριθμός των ενεργών χρηστών του Instagram Stories είναι περισσότερο από τρεις φορές το μέγεθος της συνολικής μηνιαίας βάσης χρηστών του Snapchat.

Εκεί που το Snapchat χτυπά σταθερά το Instagram είναι τα φίλτρα διασκέδασης. Το Instagram διαθέτει έναν επιλεγμένο αριθμό φίλτρων που σας κάνουν να φαίνεστε υπέροχα (φωνάζετε με το φίλτρο της Kylie Jenner για τα χείλη), αλλά τα sillier effects δεν λειτουργούν όπως του Snapchat. Όταν εμφανίζονται νέες τάσεις όπως τα φίλτρα εναλλαγής φύλου και όλοι θέλουν να αισθάνονται ότι συμπεριλαμβάνονται σε μια νέα μόδα, η επανεγκατάσταση ή η λήψη του Snapchat είναι ζωτικής σημασίας - ακόμα κι αν είναι μόνο για να τα μοιραστείτε στο Twitter για μερικές δεκάδες likes και φιλοφρονήσεις.