Απιστία και... μάρκα αυτοκινήτου

Μπορεί η απιστία να συνδέεται με τη μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγεί το «άτακτο» μέλος μιας σχέσης; Στο ερώτημα αυτό αποπειράθηκε να δώσει απάντηση ένα βρετανικό site γνωριμιών με έρευνα που διοργάνωσε.
Το site ονομάζεται Illicit Encounters και απευθύνεται σε παντρεμένους που αναζητούν νέες γνωριμίες. Προσπαθώντας να διαπιστώσει ποιες μάρκες οδηγούν όσοι φαίνονται άπιστοι στο έτερον ήμισυ, χρησιμοποίησε σαν δείγμα 750.000 μέλη του.
Από τις απαντήσεις των χρηστών, πιο επιρρεπείς στην απιστία εμφανίστηκαν οι οδηγοί αυτοκινήτων μάρκας Audi, με το 22,2% εξ αυτών να παραδέχεται ότι είχε εξωσυζυγικές σχέσεις.
Την ασυνήθιστη λίστα συμπληρώνουν premium μάρκες, με τη BMW να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 13,8 % και τη Mercedes στην τρίτη (8,7%). Την πεντάδα με τις μάρκες που προτιμούν οι άπιστοι συμπληρώνουν οι Volvo (7,5%) και η Volkswagen (5,7%).
Στην αντιπέρα όχθη, οι κάτοχοι γαλλικών οχημάτων εμφανίζονται ως οι πιο πιστοί καθώς το ποσοστό όσων απατούν και οδηγούν Peugeot φτάνει μόλις το 0,38%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Renault 0,51%. Η πεντάδα συμπληρώνεται με τη Rover (0,5%), τη Skoda (1%) και Hyundai (1,5%).

Tags: