Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Polestar δημιούργησε μια πιο ισχυρή έκδοση του ηλεκτρικού της fastback sedan για το Goodwood Festival of Speed στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο ξεκινά σήμερα, 8 Ιουλίου.
Η Polestar, που ανήκει από κοινού στη Volvo και την κινεζική μητρική εταιρεία της Volvo, Geely, έχει ρυθμίσει τη διαμόρφωση του διπλού κινητήρα για να αντλήσει 476 ίππους, σε σύγκριση με 408 ίππους στην έκδοση παραγωγής. Με αυτόν τον τρόπο, ελπίζει ότι το τροποποιημένο Polestar 2 θα είναι σε θέση να ολοκληρώσει τον αγώνα αναρρίχησης του Goodwood σε χρόνο ρεκόρ.
Η εταιρεία διεύρυνε επίσης τη στάση του οχήματος κατά 10 χιλιοστά και στις δύο πλευρές και μείωσε το ύψος της διαδρομής κατά 25 mm για να βελτιώσει τον χειρισμό του στην πίστα. Και φέρει μερικά χαρακτηριστικά από το πρώτο του όχημα, το plug-in υβριδικό Polestar 1, συμπεριλαμβανομένων τροχών 9x21 ιντσών, εμπρός φρένα Akebono 6 εμβόλων και ελαστικά επιδόσεων 275 / 30R21 Pirelli PZero Rosso.
Υπήρξαν και άλλες τροποποιήσεις, όπως πιο σκληρά μπροστινά και πίσω ελατήρια, αναβαθμισμένοι αποσβεστήρες και μια μπροστινή ράβδο ανάρτησης από ανθρακονήματα από ένα Volvo S60. "Αυτό το αυτοκίνητο συμβαίνει όταν μας δίνεται η ελευθερία να υπερβούμε τα όριά μας", δήλωσε σε δήλωση ο Joakim Rydholm, επικεφαλής μηχανικός σασί της Polestar.
Ο Polestar αναφέρει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Thomas Ingenlath, ως ώθηση πίσω από το πειραματικό EV Ο Ingenlath, ο οποίος για αρκετούς μήνες οδηγεί μια άλλη πειραματική έκδοση του Polestar 2 με το παρατσούκλι "Beast", είπε ότι έδωσε οδηγίες στην ομάδα μηχανικών να "παίξει με το Polestar 2 και να βρει κάτι που κάνει μια ισχυρή δήλωση για το Goodwood."
Η Polestar δεν είναι η πρώτη εταιρεία EV που φιλοδοξεί να κερδίσει το Φεστιβάλ Goodwood. Ο τρέχων κάτοχος ρεκόρ είναι ο Romain Dumas, ο οποίος έσπασε ένα ρεκόρ 20 ετών το 2019 κατά την οδήγηση ενός ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου Volkswagen ID R. (Το φεστιβάλ ακυρώθηκε πέρυσι λόγω της πανδημίας COVID-19.) Η Dumas κατέχει επίσης το ρεκόρ ηλεκτρικών οχημάτων στο διάσημο Nürburgring της Γερμανίας, καθώς και την ταχύτερα Pikes Peak στο Κολοράντο.
Αλλά αν ο Polestar θέλει να πάρει το στέμμα από το ID R, το οποίο δημιουργήθηκε ρητά για να αντιμετωπίσει αυτούς τους διαγωνισμούς αναρρίχησης, ο Polestar σίγουρα θα έχει το έργο του για αυτό.
Θα υπάρξουν πολλοί ανταγωνιστές ηλεκτρικής ενέργειας φέτος επίσης. Το Hyundai Ioniq 5 θα εκπροσωπηθεί και ο διευθύνων σύμβουλος της Ford Jim Farley σχεδιάζει να οδηγήσει τον ίδιο τον αγώνα πίσω από το τιμόνι της Mustang Mach-E GT Performance.