Μπορεί ο ρυθμός της πτώσης των πωλήσεων του iPad στην αγορά να είναι διπλάσιος από την πτώση ολόκληρης της αγοράς tablet, αλλά παραμένει η Νο 1 προτίμηση.
Το iPad, σύμφωνα με τα στοιχεία της Trendforce, σημείωσε πτώση της τάξης του 14,1% στις αποστολές συσκευών στην αγορά, ενώ συνολικά η πτώση αποστολών tablets στην αγορά κατά τη διάρκεια του 2016 ήταν σε ποσοστό 6,6%. Αντίθετα, η Amazon διπλασίασε τις αποστολές tablets στην αγορά, ενώ στην πλευρά των κερδισμένων του έτους φαίνεται να ανήκει και η Lenovo, η οποία έφτασε σε ποσοστό το 12.3%, όπως αναφέρει το 9to5 Mac.